Tájékoztatunk kedves Vásárló, hogy az utánvétes csomagokért a futárszolgálat 400 Ft kezelési költséget számol fel, melyet vásárláskor feléd számlázunk tovább.
Ezt a díjat bankkártyás fizetéssel, vagy előre utalással tudod megspórolni.

Gyakori kérdések

GYAKORI KÉRDÉSEK

 

Regisztrációval kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok regisztrálni?
A webáruházunk főoldalának jobb felső sarkában lévő „Regisztráció” funkcióra kattintva rögzítheted a regisztrációhoz szükséges adatokat. A regisztráció során a * jelzésű szövegrészek megadása kötelezően kitöltendő részek. A regisztráció véglegesítése az Adatvédelem és Impresszum megismeréséhez, elfogadásához kötött, ugyanis annak lebonyolításához néhány személyes adat megadása szükséges. (Az Adatvédelem és Impresszum menüpont alatt tájékoztatjuk és biztosítjuk ügyfeleinket az adatok védelméről.) A regisztrációt követően visszaigazoló/megerősítő e-mailt küldünk a Vevő által megadott e-mail címre. Regisztrált ügyfeleink a webáruházba a Bejelentkezés/ Visszatérő vásárló funkcióval tudnak belépni.

A vásárlás regisztrációhoz kötött?
A webáruházunkon történő vásárlás nem regisztrációhoz kötött, vendégként is vásárolhatsz termékskálánkból, viszont fontos tudni, hogy a nem regisztrált ügyfelekről nyilvántartást nem vezetünk, így ők nem élvezhetik törzsvásárlói programunk kedvezményeit.

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudom a termékeket kiválasztani?
A termék kiválasztását kategóriába sorolással, szűréssel segítjük. A megrendelni kívánt termék kiválasztása a Kosárba helyezéssel történik. A webáruházban szereplő termékek árai bruttó árak, azok az ÁFA-t tartalmazzák, aminek mértéke 27%.

Mindegyik terméket megvásárolhatom?
A webáruházunkban a rendelkezésre álló, megvásárolható termékeket „Készleten” jelzéssel, míg a pillanatnyi termékhiányunkat „Jelenleg nincs raktáron” jelzéssel láttuk el. Ezen jelzések raktárkészletünk változásával automatikusan módosulnak.

A termékek kiválasztása közben látható, hogy mekkora a rendelésem összértéke?
A Kosár tartalmát a honlap jobb felső részében található Kosár funkcióra klikkelve ellenőrizheted, módosíthatod. Ezt követően indíthatod vásárlásod. Vásárlás közben az ingyenes szállításhoz szükséges érték folyamatosan nyomon követhető az oldal jobb felső sarkában.

Ha nem tudom véglegesíteni megrendelésemet, elveszik a Kosár tartalma?
Amennyiben a megrendelésed nem kerül(t) véglegesítésre, és a termékeket belépett, regisztrált tagként választottad ki, akkor a Kosár tartalma kilépéssel nem veszik el, újbóli belépést követően vásárlásod folytathatod. Vendégvásárlóként, tehát nem regisztrált tagként kiválasztott termékek nem kerülnek tárolásra, amennyiben nem csak a lapot, hanem az egész böngészőt zárjuk be.

Van minimális rendelési mennyiség?
A megrendeléseket nem kötjük sem mennyiségi, sem összegbeli feltételhez.

 

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Hogyan véglegesíthetem a megrendelésemet?
A termék kiválasztását követően a Kosár tartalmából a „Vásárlás indítása” funkcióra klikkelve a vásárláshoz szükséges további adatokat és a fizetési feltételeket adhatod meg. A megrendelés véglegesítéséhez az Általános Szerződési Feltételek elfogadása szükséges. (Az Általános Szerződési Feltételek a webáruház főoldalának lábrészében, az információk menüpont alatt található.)

Kapok visszaigazolást a megrendelésről?
A megrendelés véglegesítését követően e-mailes visszaigazolást küldünk a vásárló által megadott e-mail címre. Amennyiben a rendelés feladása után, az előbb említett visszaigazolás nem érkezik meg, kérünk, jelezd Vevőszolgálatunkon!

Mikor dolgozzák fel a megrendelésemet?
A megrendelés feldolgozása hétköznapokon a feladástól számított 24 órán belül, hétvégén és ünnepnapokon feladott megrendelések feldolgozása pedig a következő munkanapon történik.

Hol követhetem a megrendelésem alakulását?
Regisztrált tagok a weboldalra történő belépést követően az oldal alján található „Fiókom” menüpont „Eddigi megrendeléseim” almenüjében követhetik nyomon rendelésük alakulását.

A rendelés állapotai / státuszai:
„Feldolgozás alatt”: vásárló által feladott megrendelés
„Kiszállított / Lezárt”: a futárszolgálatnak átadott, lezárt megrendelés
„Törölt”: vásárló által visszamondott megrendelés

 

Törzsvásárlói programmal kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok törzsvásárló lenni?
Ahhoz, hogy élvezhesd törzsvásárlói programunk adta lehetőségeket, nem kell mást tenned csak regisztrálni webáruházunkban.

Hogyan működik a törzsvásárlói program?
A törzsvásárlói programot sávos kedvezményrendszerben alakítottuk ki.

Sávok:
10.000 Ft alatt                            0%
10.001 Ft - 25.000 Ft                 3%
25.001 Ft - 50.000 Ft                 6%
50.001 Ft - 100.000 Ft               9%
100.001 Ft felett                       12%

A fenti értékgyűjtés január 1. - december 31. tart olyan formában, hogy december 31-én az addig összegyűjtött megrendelés összegét lenullázzuk, de az elért %-ot megtarthatod, azzal a feltétellel, ha következő 2 hónapban adsz fel minimum 10.000 Ft összegben megrendelést, és decemberig feladsz minimum akkora összegben megrendelést, amennyi az előző évben is volt. Amennyiben a fenti feltételeket nem teljesíted, akkor a követező nullázáskor a % is nullázódik.

Egy adott példán illusztrálva:
Regisztrál egy vásárló, az első vásárlást követően ő már törzsvásárlóvá válik. A vásárlásai halmozódása során folyamatosan az értékeknek megfelelő % kedvezmény illeti meg. Az év végéig (december 31.) felad 75.000 Ft összegben megrendelést, akkor ő 9% kedvezménnyel zár. Január 1-én lenullázzuk az addigi vásárlásainak halmozott összegét, az elért 9%-ot meghagyjuk neki abban az esetben, ha a következő 2 hónapban minimum 10.000 Ft összegben rendel, és az év végéig felad minimum 75.000 Ft összegű megrendeléseket. Amennyiben a 2 hónap alatt nem ad fel megrendelést minimum 10.000 Ft összegben, akkor a % is nullázódik, valamint ha teljesíti a 2 hónapos követelményt, akkor év végéig megilleti a 9%, de ha a fenti 75.000 Ft-ot nem teljesíti az adott évben, akkor az azt követő évet 0 Ft-tal és 0%-kal indítja.

Minden termékből kapok törzsvásárlói kedvezményt?
A törzsvásárlói kedvezmény nem vehető igénybe akciós termékek esetében. A webáruházunk automatikusan csak a teljes összegű fogyasztói árból von kedvezményt.

 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módok közül tudok választani?
A vásárló a megrendelni kívánt termékeket utánvétes kiszállítással, valamint bankszámlára történő előreutalással fizetheti ki.

Utánvétes vásárlás menete:
A webáruház által visszaigazolt megrendelés feldolgozását követően futárszolgálattal továbbítjuk a vásárló által megadott szállítási címre a megrendelt termékeket. A csomag átvétele úgy lehetséges, hogy a futárszolgálat megbízott személyének - átvételi bizonylat kíséretében - kiegyenlíted annak értékét.
Kérünk, e bizonylatot, a számlával együtt szíveskedj megőrizni!

Előreutalással történő vásárlás menete:
A vásárló a megrendelésének véglegesítését követően visszaigazoló e-mail-t kap. A vásárló ezen megerősítésként kapott e-mail-ben értesül a fizetendő összegről, a fizetési feltételekről, valamint cégünk bankszámlaszámáról, amelyre a megvásárolni kívánt termékek végösszegét kiegyenlítheti. A fizetendő végösszeg bankszámlára történő befizetését követően a már kifizetett termékeket futárszolgálattal továbbítjuk a vásárló által megadott szállítási címre.
A vásárló a termékekkel egy időben kapja meg a már kifizetett termékek számláját.
E bizonylatot szíveskedj megőrizni!
Készpénzes vásárlás cégünknél nem lehetséges.

 

Szállítással kapcsolatos kérdések

Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás költségét cégünk átvállalja abban az esetben, ha a megrendelés bruttó végösszege eléri a 30.000 Ft-ot. Amennyiben a megrendelés végösszege ezen összeg alatt van, akkor a szállítási költség a vásárlót terheli, melynek összege, bruttó 1.500 Ft.

Mikor szállítják a megrendelésemet?
A megrendelés visszaigazolásától számított 2-3 munkanapon belül, de lehetőség szerint 24 órán belül teljesítjük a megrendelt termékek kiszállítását. A csomagok rugalmas kézbesítését futárszolgálat munkatársai végzik a vásárló által megadott szállítási címre 8:00 -17:00 óráig. Szállítási címként olyan cím megadása szükséges, ahol az átvétel napján valaki tartózkodik, hogy a csomagot kézbesíteni tudják. (pl.: munkahely címének megadása)

A csomag megérkezése előtt kapok értesítést?
A vásárlót a csomag megérkezése előtti munkanapon e-mail útján értesítjük annak kiszállításáról. Az ettől eltérő esetekben vásárlóinkat külön levélben tájékoztatjuk.

 

Garanciával kapcsolatos kérdések

Elállhatok a vásárlástól?
A vásárló a csomag megérkezését követően 14 napon belül, elállási nyilatkozat megtételét követően elállhat a vásárlásától. A vásárlót megillető elállási jogról bővebben a weboldal láblécében található Általános Szerződési Feltételek menüpontban tájékoztatjuk.

A termék hibásan érkezett. Mit tegyek?
Ha a csomagon külső sérülés látható:
Amennyiben a csomagon bármilyen nemű sérülés látható, úgy a futárszolgálat kézbesítője köteles jegyzőkönyvet felvenni a csomagban keletkezett károkról, - amit kérj Te is a futártól - ezért a jegyzőkönyv nélküli tartalomhiányért, sérülésért utólagosan felelősséget nem tudunk vállalni. Tehát a csomag tartalmát mind minőségileg, mind mennyiségileg ellenőrizni szükséges.
Amennyiben a csomag tartalmában nincsen eltérés, úgy további teendőd nincs.

Ha a termék bármilyen okból hibásan érkezett:
Amennyiben a terméken sérülést, meghibásodást látsz – a sérülés okától függetlenül – kérünk, haladéktalanul jelezd részünkre! A sérült vagy meghibásodott termék bejelentése az alábbi „Reklamáció bejelentő” nyomtatványon történik. A nyomtatvány weboldalunkról letölthető, valamint minden csomag tartalmaként szerepel a számla mellékleteként.A kitöltött nyomtatványt vagy postai levélküldeményként, vagy a kitöltött példány beszkennelt változatát e-mail útján szíveskedj részünkre elküldeni. A sérült vagy meghibásodott termékről fényképet szíveskedj csatolni! A terméket ne használd!

 

Reklamáció bejelentő

 

Mennyi időn belül várhatom a reklamáció orvoslását?
A kitöltött bejelentőlap elküldését követően Vevőszolgálatunk vagy e-mail útján, vagy telefonos megkereséssel felveszi Veled a kapcsolatot a reklamáció orvoslása miatt. A panasz beérkezését követően 3 munkanapon belül kivizsgáljuk, illetve 5 munkanapon belül intézkedünk a reklamáció orvoslásáról.

Visszaküldeném a már kiszállított termék(ek)et. Hogyan járjak el?
A megvásárolt, kiszállított termék(ek)et a visszaküldés okától függetlenül bérmentesített, tehermentesített küldeményként juttasd vissza az alábbi címre:

 

CTF Kft.
8474 Csabrendek,
Nyárfasor 1.

Amennyiben a fent említett információkon túl további kérdésed lenne, Vevőszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre 8:00 -16:30 óráig az alábbi telefonszámon: 06-30/467-68-54.

Reméljük, hamarosan Téged is elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetünk!

Nézet: Mobil / Web